Абітурієнт

Маркетинг

Останнє оновлення: П'ятниця, 23 червня 2017, 10:46
Характеристика програми навчання
Назва спеціальності Маркетинг
Назва програми Маркетинг
Рівні освіти Бакалавріат (I), Магістратура (ІІ), Аспірантура (ІІІ)
Час навчання денна форма навчання Бакалавріат (I)
на основі повної загальної середньої освіти (4 роки / 8 семестрів)
Бакалавріат (I)
на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (2 роки / 4 семестри)
Магістратура (ІІ)
на основі диплома бакалавра (1 рік / 2 семестри )
Час навчання заочна форма навчання

Бакалаврат (I)
на основі повної загальної середньої освіти (5 роки / 10 семестрів)

Бакалаврат (I)

на основі диплома молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (3 роки / 6 семестрів)

Магістратура (ІІ)
на основі диплома бакалавра (1,4 року / 3 семестри)

Мета навчання за освітньою програмою

Метою навчання за програмою є отримання знань, умінь та навичок у сфері маркетингу, маркетингових комунікацій, рекламного менеджменту, зв’язків з громадкістю. Студенти вчаться генерувати креативні ідеї і розробляти практичні бізнес-плани; створювати хіти продажів; залучати та утримувати клієнтів; розробляти рекламні проекти і масштабні PR-акції; створювати унікальні торгові пропозиції, від яких неможливо відмовитися.

Окрему увагу приділено наданню практичних навичок з розробки реклами; формуванню суспільної думки; процессу ціноутворення; управління збутовою мережею; стимулювання збуту і продажів, у т.ч. на підприємствах залізничного транспорту.

Адресати освітньої програми

Програма адресована здобувачам, зацікавленим в отриманні знань у сфері маркетингу, транспортного маркетингу, рекламних комунікацій, маркетингу в туризмі та інших галузей економіки.

Програма буде цікавою для тих, хто планує пов’язати своє професійне майбутнє зі світом реклами, маркетингових комунікацій та зв'язків з громадськістю. Один з головних аспектів програми – надання знань та їх застосування у просуванні товарів і послуг, вивченні попиту на продукцію підприємства, виявленні переваг споживачів і їх лояльності до тих або інших торгових марок.

Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень:
  • вивчаються методи оцінки продукції, яка буде користуватися попитом і чому, пропозиції шляхів просування нового товару або можливості збільшення продажів вже існуючих, способи збору та аналізу статистичної інформації, оцінки дії конкурентів;
  • вивчаються методи генерації креативних ідей і створення геніальних бізнес-планів, створення унікальні торгові пропозиції (УТП), які є конкурентоспроможними на ринку;
  • формуються знання щодо психології поведінки споживачів та їх залучення й утримання як постійних клієнтів, управління їх поведінкою;
  • формуються вміння щодо розробки рекламні проектів і масштабних PR-акцій як на споживчому ринку, так і на ринку промислової продукції;
  • формуються навички організації бізнес і рекламних презентацій та ведення ділових переговорів;
  • вивчаються методи прогнозування основних економічних показників, розрахунку економічної ефективності проектів, формування інвестиційно-інноваційної стратегії тощо;
  • вивчаються базові принципи створення маркетингової стратегії компанії, управління нею та прогнозування шляхів подальшого розвитку компанії, а також забезпечення конкуреноспроможності позицій організації бізнесу на ринку;
  • вивчаються основні принципи ведення рекламної і PR-діяльності на підприємстві;
  • вивчаються методи здійснення наскрізного контролю за потоковими процесами в логістичних системах, розробка і вдосконалення способів управління матеріальними потоками, різноманітне прогнозування розвитку подій тощо;
  • формуються знання зі стандартизації вимог до якості логічних операцій, виявлення незбалансованості між потребами ринку в логістичних операціях і можливостями логістичної системи.
Можливості працевлаштування
Робота в сфері маркетингу, реклами та PR.
Для підприємств різних галузей економіки, у т.ч. транспортних по роботі з маркетингом, комерцією, рекламою, зв'язками з громадськістю та транспортним маркетингом.
У сфері маркетингу працюють:
  • копірайтери,
  • бренд і PR-менеджери,
  • менеджери з продажу,
  • мерчандайзери,
  • трейд-маркетологи,
  • фахівці з реклами і PR тощо
Додаткова інформація

На сьогодні в Україні все більше в компаніях потребують на спеціалістів сфери маркетингу: аналітіків, маркетологів-економістів, рroduct-менеджерів, еvent-менеджерів, BTL-менеджерів, бренд-менеджерів, PR-менеджерів тощо. Сьогодні спеціальність «Маркетинг» належить до топ-5 найбільш затребуваних професійних галузей на сайті HeadHunter.ua. Випускнини кафедри «Маркетинг» працюють на таких великих підприємствах, як Укрзалізниця, Ельдорадо, ЗАО Турбоатом, ПАТ Харківський молочний комбінат, є власниками туристичних агенцій, рекламних та страхових фірм тощо.

Студенти на протязі всіх років навчання приймають участь у Міжнародних і Всеукраїнських конкурсах та фестивалях реклами, бізнес-планів, творчих проектів, займаючи призові місця.

Випускаюча кафедра: Маркетинг

+38 (057) 730-10-47, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

61050, Україна, м. Харків, майд. Фейербаха 7, корпус 3, поверх 4, кабінет 410